איגרת המנהלת לכבוד תחילת שנת הלימודים תשפ"א

תלמידים, מורים והורים נכבדים
אני נרגשת לפתוח את שנת הלימודים תשפ"א.
ברצוני לאחל לכולנו, על אף שאנו נמצאים בתקופה יוצאת דופן בהיסטוריה האנושית, נחווה שנה של שינוי, שנה שבה אהבה
וכבוד האדם, רעות, חברות, קבלת השונה ועזרה הדדית, יעמדו בלב העשייה.
אנו נמצאים בתחילתו של מסע מסע אל עצמנו. בעיצומה של תקופה סוערת, – עלינו לצאת למסע אל מציאות שונה המחייבת את כולנו לתהליך של הסתגלות וגמישות, התבוננות עצמית וצמיחה אישית.
כל אחד מתלמידי בית הספר "רמת חן" יחיד ומיוחד עולם ומלואו, – – בכל אחת ואחד מכם הכוח לפורץ גבולות ולהגיע רחוק, לממש שאיפות וחלומות.

אני מברכת אתכם בברכת שנה טובה, שנה של מימוש עצמי, עמידה באתגרי היום והמחר, יש בכם יכולות נהדרות, האמינו בהן, האמינו בעצמכם והוציאו אותן לפועל.

אני רוצה לברך את תלמידי כיתה א' המצטרפים לבית הספר. אנו נרגשים לקבל את פניכם ומצרפים אתכם בגאווה רבה למשפחת "רמת חן". אני בטוחה – שעד מהרה תשתלבו, תכירו חברים חדשים, תכירו את המחנכות ואת המורים בכיתה ויחד תחלו את דרככם המשותפת בבית הספר.
אני פונה אליכם הבוגרים, תלמידי ח', אתם גאוותנו. אתם מתחילים את שנתכם האחרונה, שנה משמעותית בחייכם אתם המחזור הבוגר של בית הספר. – בשנה זו יותר מכל אנחנו סומכים עליכם שתובילו את תלמידי בית הספר, תשמשו דוגמא לאחווה וחברות ותביאו לידי ביטוי את כישרונותיכם ואת מעלותיכם.

היום הראשון בשנת הלימודים תמיד מרגש ובשנה זו אני רוצה לחבק את כולם בחיבוק וירטואלי גדול ולאחל לכולנו הצלחה רבה.
אני רוצה להודות לצוות ההנהלה של בית הספר, לצוות החינוכי ולכל אנשי המנהלה שעמלו ועבדו כדי להכין את בית הספר לפתיחת השנה. השנה עמלנו כל הקיץ,
הכנו את מערכי ההוראה ואת בית הספר לקראת היום הזה יום פתיחת השנה. – עבודת החינוך הנה עבודה יום יומיות המחייבת את העוסקים במלאכה למקצועיות – ורגישות ואת כל אלו אני מוצאת בצוות מורי ועובדי המנהלה של בית הספר. לכם ההורים בבית הספר תפקיד חשוב, שיתוף הפעולה ביננו, האמון שתתנו בנו יעזרו לנו במשימה המשותפת של הובלת התלמידים והצעדתם קדימה. אתם
שולחים את ילדכם לבית ספר ששם לו למטרה לחנך ברוח של סובלנות, הקשבה וכבוד. בשם צוות בית הספר, אני מאחלת לנו שנה של שיח פורה, עשייה חינוכית שנדע להפיק מן המציאות בה אנו חיים את המיטב, שנה של שיתוף פעולה ושמירה על הנהלים הנהוגים בימים
אלו כדי לשמור על בריאות כל באי בית הספר.

שנה טובה.
רונית

ידיעות נוספות